torsdag 21. januar 2010

IT`S A COMEBACK!!

Ja, man kan vel kalle dette et comeback på bloggfronten!
Etter en lang bloggtørke, er jeg nå " back on track" og klar til å starte på nytt :)

Så kommer det store spørsmålet, hvor starter jeg?!
Detta har skjedd siden sist: 
Jeg er nå ferdig utdannet førskolelærer og jobber i Sofienbergparken barnehage i Oslo:) Bra sted og bra folk, hva mer kan man ønske seg!
Jeg bor på Tøyen sammen med min vennine Aina og ikke minst Missy (en katt). JA, jeg har endelig fått meg katt etter 3 år og 3 forskjellige leiligheter rundt om i byen.

Dette er nok de største forandringene som har skjedd meg den siste tiden! Jeg er ikke lenger student og det som for 6 mnd siden var et studentliv er nå jobb 9-1600 ( ca) hver dag. Og utrolig nok, så passer det meg utmerket :) Fastlønn, fri hver helg og ettermiddag/ kveld, ja jeg nyter livet :)


 Gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva dere ønsker å lese om, så skal jeg prøve så godt jeg kan å få til noe her inne! :)

HADEEM! :)







3 kommentarer:

Unknown sa...

johooooo.
jjeg ønsker meg konkeranser og meningsmålinger

illa sa...

naijs lisa.. så flink du er.. men ingen bilder av med på sia!! hehe.. lagt deg til nå ;)

Anonym sa...

HADEEM.... HEI:D
Så bra at du er på blogging igjen, så jeg kan se hva du driver dagene til! Jeg ønsker å lese om hva du spiser til middag :D

Hilsen hemmelig beundrer!