fredag 22. januar 2010

Ukens høydepunkt!

Det er fredag, det er HELG. 
Veldig ofte så undrer jeg over hvor ukene faktisk blir av, det er plutselig 3 uker siden jul/nyttår, fatter det virkelig ikke.. Men samtidig, jeg kan ikke klage for nå er det helg som betyr å sove lenge og gjøre akkurat det som passer meg :) 

Denne uka har hatt en litt annerledes vri. Jeg har nemlig vært sengeliggende med omgangsyke, noe man rett og slett må regne med når man tilbringer mandag - fredag med ca 60 barn og 20 voksne og diverse bakterier flyende rundt!
MEN i all den elendige sykdommen så kommer ukens høydepunkt - nemlig nyinnkjøpt iphone. Den kom på døra hjem til meg på tirsdag ( skulle nesten tro at postmannen viste at jeg var syk og ville oppmuntre meg). Så jeg er rett og slett svevende fornøyd og føler meg nesten som en 13 åring som har fått sin aller første telefon. =)
Så til alle dere der ute - om dere vurderer å kjøpe iphone - ikke vurder det lenger, bare gjør det! Enkelt og greit :)

GOD HELG! :)

2 kommentarer:

Linn sa...

Jeg venter på min egen IPhone!! Gleder meg til den kommer så jeg også kan være med i den kuuule IPhone klubben :p

Unknown sa...

han viste så klart at du var syk.