tirsdag 2. mars 2010

Mine avsluttende OL dager!

OL er nå over og jeg kan faktisk begynne å bli sosial igjen. For ja, jeg er en av dem som har holdt meg hjemme stort sett hver kveld for å få med meg OL programmet på kveldstid =)
Ok, kanskje ikke hver eneste kveld men ikke langt fra. Tven har stått på nrk1 til enhver tid og det har gått i skiskyting,langrenn,hopp,skøyter - ja alt innenfor vintersport som Norge deltar i egentlig. ( Til og med skicross).

Det hele endte med 9 gull - 8 sølv og 6 bronse!! Er jeg fornøyd - så absolutt!!=) Med northug, bjørgen og svindal i spissen har dette gått Norge sin vei og jeg føler meg som en stolt nordmann!

Min kjære samboer Aina startet med å si " å nei er det OL, dette blir 2 lange uker", hun er ikke den av oss som er mest entusiastisk til sport kan man si.. Men det tok ikke lange tia før vi satt å hoppa i sofaen begge to, og vi omtrent satt oppi tven under de mest spennende sluttspurtene. Mye latter ( jeg ler godt når svenskene først tryner OG brekker staven samtidig), mye irritasjon når ting ikke går som jeg ønsker, men alt i alt - god stemning!:)

Jeg ser tilbake på en fantastisk 2 ukers periode som jeg virkelig kommer til å savne! ;) Kjenner at jeg nesten blir litt sentimental av tanken på at OL faktisk er over, og at det er 4 år til neste gang men jeg biter tenna sammen og lar livet flyte videre.

Ingen kommentarer: